Ölüm Sessizliği miydi ?


Çocuk acı çekiyordu. Sert kaldırım taşlarına uzanmış taşları yumrukluyordu. İçindeki acının hissinden elinde olan acıyı hissetmiyor tüm gücü yumrukluyordu. Ayakları şekilsizce kaldırama sürtünüyorken bir ses duydu " ambulans " ses yaklaştı " ne oldu? Neyin var ? " Gözleri büyümüştü, konuşmak istedi, konusamadi. Eliyle kazağın boğazını genişletip son bir kez hamle yaptı, agız dolusu kan kustu. Artık herşey geçmişti gözler sabitlenmiş, çırpınışlar durmuş, içteki ateş sönmüştü ve sonkez uçtu o ağaçtan kuşlar, bir daha dönmemek üzere.
Yazdım ve boş boş baktım imlece. Ölüm sessizliği miydi bu ? Yoksa kendini anlatamama mı? Bilmiyorum tek bildiğim ikiside aynı şey. 

Yorumlar

  1. Çok çok güzeldi. O anı yaşattın Sami. Yazmana çok seviniyorum. Başarılar oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol ablam elimden geldiği kadarıyla yazmaya çalışıyorum :) vaktini ayırdığın için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder